FR EN ES PT
Browse forums 
Ankama Trackers

[Finland] Finnish speaking thread

By MereBytes - MEMBER - July 30, 2012, 04:12:02

Olen muutaman nimen nähnyt remington serverillä joista voisi päätellä että ovat suomalaisia, mutta tehdään nyt ihan virallinen threadi suomea puhuville.
Elikkä MereBytes Hellborn Army guild ja remington serveri. Hei vaan kaikille. tongue
Onko muita suomea puhuvia?

0 0
Reply
Reactions 11
Score : 4

Firelily&Sulka Hellborn army, remington.
Mulla on jokunen hahmo noiden lisäksi vähän siellä sun täällä biggrin
Tiedän ainakin viisi suomalaista samalta serveriltä mutta luulen että meitä on enempikin smile

0 0
Reply
Score : 229

Heipä hei. Remmingtonissa muutama hahmo (Chield,Clood ja Cagon) eikä oo mitään kiltaa vielä.

0 0
Reply
Score : 221

Päiviä.

Remellä ollaa ja nimi on Kaelio.

Vanhasta hardcore killasta nimeltä Rotanluola biggrin

0 0
Reply
Score : 45

Moi!
Vanha ketju, ovatko kaikki luopuneet vai vieläkö löytyy suomalaisia pelaajia?
Remingtonilla yleensä Quaternana. Nyt Omelette killassa.

0 0
Reply
Score : 90

Täällä ollaan!
Alotin pelaamaan taas pitkän tauon jälkeen ja jumaleissön että on paikat ja systeemit muuttunu, ihan uskomattoman noobi olo ohmy
Tein uuden accountin koska vanhoissa (yes, i has many) oli vanha kännynumero jota ei voinu niin millään vaihtaa, olis pitäny ottaa kuva mun passista ja lähettää jonnekkin yms. Ajattelin sitten että vittu mitä paskaa ja tein uuden accountin vaan suosiolla biggrin

Tällä hetkellä pelaan fire/air Sacrieria (ign Unikukka) Remingtonilla The Fire Academy killassa ja hengailen lähinnä Bontassa istuttelemassa kaikkee mahollista samalla kun koitan levelittää kaikkee mahollista biggrin Saa lisätä kontakteihin ja heitellä viesteillä smile

0 0
Reply
Score : 942

Moi, onkos täällä vielä Suomalaisia?

Itse pyörittelen Whitewolf Clan-kiltaa Remingtonilla nykyään. (Omistajuus annettiin minulle, kun alkuperäiset hemmot ei olleet enää niin aktiivisia)

Aloittelin Wakfun tuossa alkuvuodesta, ellei muutamia Alpha/Beta kokeiluja lasketa. Dofusta tuli mätettyä Betasta asti ajoittain. Tällä hetkellä kolme hahmoa 182.

Olis ihan kiva löytää Suomalaisia kavereita keiden kanssa pelata, ei haittaa vaikka ei olis oman levusia.

0 0
Reply

Toisen (vai jo kolmannen?) comebackin tehneenä taas Kahdentoista maailmassa. Remingtonilla Feline-killan viimeinen aktiivinen pelaaja. Viisi sankaria, kaikki 126 tasolla: Quaterna (cra), Tapani (panda), Quinia (masq), Terzi (iop) ja Temlav (xelor). Bontalainen.

0 0
Reply
Score : 219

Comebackia tiedossa taas, Remingtonil pelailen ja ois hakuses juttu/peliseuraa. Pistäkääs viestii Deffe nimiselle fecalle jos on kiinnostusta pelailla.

0 0
Reply
Score : 942

Itsekin comebackia suunnittelen Remingtonilla taas. Vieläkin tosiaan tuo Whitewolf Clan on pystyssä jos kiinostaa ihmisiä ja tuolta löytyy meidän discordiin linkki josta minut saa helpoiten kiinni! smile (Ulipe nimellä)

0 0
Reply
Score : 1903

elossa ollaan jumankauta muitakin näköjään !

0 0
Reply

Joo, taas täällä, jälleen yhden pitkän tauon jälkeen. biggrin Tuo Wakfu MMO Discord-palvelin on ehkä parasta mitä tälle pelille on tapahtunut, jospa se pikkuisen tulppais tuota pelaajakatoa.

0 0
Reply
Respond to this thread