FR EN ES PT
Browse forums

[Dutch] Dutch speaking Wakfu people!

By AfgPride June 10, 2009, 14:21:48
Reactions 125
Het zijn er niet veel meer geloof ik, of ze zijn iig niet makkelijk te vinden maar ze zijn er nog wink
Oftewel ook ik ben een Nederlander.

Achja ik hoor het allemaal wel als jullie iets willen doen ofzo wink

IGN; Miss Direct.
Zoals Karah enzo wel weten zitten er ook een behoorlijk aantal in Signature. Nederlanders en Belgen, that is.

-Blantuise
Haha jaaa zat Nederlanders en Belgen in Signature, echt super toevallig! Lijkt me leuk om es iets te doen idd met zij die dat willen ^^ Btw, Sting-Shotter ook Nederlands XD Die kennen jullie vast wel.

-Xx Rayne
Ten goede of ten kwade wink 
Count me in ! >:3
Welkom tongue 
Hey mensen

ik heb 2 jaar geleden ofzo Wakfu gespeeld. toen was het nog niet helemaal af. ik zie nu dat het zeker verbeterd is biggrin ik zoek nu wat mensen om mee te spelen. welke server spelen jullie? ik was gestart op Remmington maar kan altijd veranderen. ben toch nog niet zon hoog level

ingame name: TheDocterz
nooit gedacht zoveel NL/BE bij elkaar te zien biggrin

ik zoek ook mense on mee te spele ^^

naam: Lance
in-game: Shibaku, Fruzard, Thorfax, Lyrax, Akitani
Silly dutchies with your silly language.
Ben zelf een Belg smile Level 32 Air/dragon osa op het moment dus iemand rond dat level mag altijd ff ingame pm'en ^^

~The Legendary Summon.
Bij "Damn Snoofles" zitten minsten vier Nederlanders, mijzelf en mijn vrouw meegeteld. Sinds gister doet een collega van me ook mee, dus dat zijn d'r weer een stel smile 
Zelf ook een Belg bij Clan Signature. Xelor met meer ervaring in sterven dan in gevechten winnen, dus elke hulp is welkom!
heya peeps, ben ook nederlands hier haha, als iemand ooit hulp nodig heeft ofzow of iets anders van me wilt (MIJN KAMAS EN ITEMS MIJN) dan kun je me altijd PM'en biggrin

IGN: Sting-Shotter, Masque De Mystique, Dolium, Hell-Skills

~Greetz, Sting

LadyRinsun|2013-02-13 18:49:33Haha jaaa zat Nederlanders en Belgen in Signature, echt super toevallig! Lijkt me leuk om es iets te doen idd met zij die dat willen ^^ Btw, Sting-Shotter ook Nederlands XD Die kennen jullie vast wel.

-Xx Rayne
WHO SAYS MY NAME @_@
Hallo smile,

Ik ben net begonnen met Wakfu en zou graag wat info willen hebben over welke classe ik zou moeten beginnen aangezien ik dit spel nog niet echt goed snap tongue. Ik speel nu Eca (zonder element want ik weet niet wat ik moet lvlen xD) maar ik hoor veel over air osamodas. Dus enige tips zijn altijd welkom want ik vind dit spel er erg leuk uitzien en zou hier graag verder mee gaan.

~ H31N
basjejaspers|2013-11-11 22:55:21heya peeps, ben ook nederlands hier haha, als iemand ooit hulp nodig heeft ofzow of iets anders van me wilt (MIJN KAMAS EN ITEMS MIJN) dan kun je me altijd PM'en biggrin

~Greetz, Sting

LadyRinsun|2013-02-13 18:49:33Haha jaaa zat Nederlanders en Belgen in Signature, echt super toevallig! Lijkt me leuk om es iets te doen idd met zij die dat willen ^^ Btw, Sting-Shotter ook Nederlands XD Die kennen jullie vast wel.

-Xx Rayne
WHO SAYS MY NAME @_@

Dafuque??? Rayne en StingShotter zijn Nederlanders? O_o

I did not see that one coming.
yo ik ben ook Nederlands kan ik misschien in de guild mijn nation is Amakna en echt cool dat er ook wat Nederlandse spelers zijn

mijn in-game naam is evangelyy
Of je bij "de guild" kan weet ik niet, want er is volgens mij geen 100% Nederlands guild. Dit topic bevat voornamelijk mensen uit verschillende grote guilds, die toevallig Nederlanders zijn smile 
oke hopelijk kan ik bij iemand in dat zal super zijn
Moet je in de guilds sub-forum even kijken of er nog recruitment loopt voor een leuke guild smile 
Kaitenzushi|2014-01-02 06:36:03
basjejaspers|2013-11-11 22:55:21heya peeps, ben ook nederlands hier haha, als iemand ooit hulp nodig heeft ofzow of iets anders van me wilt (MIJN KAMAS EN ITEMS MIJN) dan kun je me altijd PM'en biggrin

~Greetz, Sting

-Xx Rayne
WHO SAYS MY NAME @_@

Dafuque??? Rayne en StingShotter zijn Nederlanders? O_o

I did not see that one coming.

En zo zijn er nog wel meer wink.
Respond to this thread