FR EN ES PT
Play!

Summer finally reached the World of Twelve! After the freezing temperatures of Chillberg Island, barter your winter outfits for Bikisets, and come warm up on the beach of Bilbyza, the island where the party never ends!

With dungeons, quests, dance floor and other jelly activities, all ingredients should be here for a party that’s will go down in history!
 

This page has been shared 1 time(s)

Comments (59) Comment on the forum...
Grizzled Dandelion
SeriousFace 20 July 2013 17:32
wow this looks fun
Scary Polter
saphiLC 20 July 2013 18:03
Looks interesting, i hope the map is bigger than this ... with some other areas


Dont know why ppl loved so much the music, is kinda meeh, i like dubstep, but in this video...well it seems off, dunno


(Neneko88 @ 20 July 2013 00:38) *
You bother me because you assume things you don't know about. I only give ankama feedback when I'm subscribed. It wasn't hate, I was agreeing with someone, please calm down.
dont feed him, he craves attention
Squited Arachnee
Zebulous 20 July 2013 20:23
lol packman minigame
Lord Madgobb
Kikuihimonji 20 July 2013 21:06

(Neneko88 @ 19 July 2013 21:28) *
All the jellies existed in 2011 so none of these monsters are new

The island looks great, hopefully it won't take 6 months to get the jelly set.

No matter how many islands you make, if you don't listen to us about changing drop/prospecting system people will make you listen the only you listen to us.
I know there were jellies before, but they got removed for a while. So it's like new monster family available. What i mean is that those jellies are not the remade cracklers that had few versions already, but totaly fresh monsters (despite beging available in beta).

Or maybe i should have said reborn monsters that were extinct?
Grizzled Dandelion
dirkuss 21 July 2013 07:21

(saphiLC @ 20 July 2013 18:03) *
Looks interesting, i hope the map is bigger than this ... with some other areas


Dont know why ppl loved so much the music, is kinda meeh, i like dubstep, but in this video...well it seems off, dunno


(Neneko88 @ 20 July 2013 00:38) *
You bother me because you assume things you don't know about. I only give ankama feedback when I'm subscribed. It wasn't hate, I was agreeing with someone, please calm down.
dont feed him, he craves attention
Apparently the new island is to cater lvls from between 80-100, so i think the image you have posted is pretty much the landmass we are going to get. Although judging from the teaser, there might be a few hidden rooms and secrets here and there.

Wabbit island might be the massive new island we are waiting for, with 5 new monster families. I just hope the monsters there are not a re-use of the old monsters families, like they did with the Chill berg island.
Lord Madgobb
Asthis 21 July 2013 23:14
I think there is some hidden craft item you can make from jelly that takes you to the Jellith dimension?
Eccentric Moogrr
KingKamor 22 July 2013 05:42
Boy oh boy do I hope you guys are using dubstep ironically, because that hurt my ears.

Other than that, looks like a really fun island! Too bad we don't have the server population on Nox to fill up that dance floor.
Lazy Bow Meow
deaththekidsymmetry 22 July 2013 12:53
cool I wonder where the Island is! I think I can't find it anyway
and I noticed a pacman minigame?
thats just awsome
Featherless Piwi
Nasturcja 22 July 2013 13:04
Yeah! I want to go there but I have no group ;d
Ugly Gobball
bloodzthedemon 22 July 2013 16:37
Lol... They didn't just... xD

This looks like fun, We need more noxians for that dance floor tho. qq