Back to www.wakfu.com

No flash

Forum

[Turkish] Türk olan varmi?
Featherless Piwi * Member Since 2012-05-06
posté July 24, 2013, 00:07:23 | #41
Arkadaşlar 15 20 gün ara vermiştim tekrar oyundayım genelde açık olan God Of The Viking e pm atabilirsiniz


posté December 13, 2013, 10:56:46 | #42
beyler hala devam eden var mı


posté December 27, 2013, 22:42:56 | #43
bu yaz oyuna bi kaç char ile dönüş yapıcam ve iyi bir konuma gelmeyi planlıyorum.biraz erken haber verdim ama şimdiden başlamak isteyen olur filan aklında bulunsun yazın bomba gibi olucak şuan derslerle boğuşuyorum, yazın görüşmek üzere, herkese kolay gelsin


posté January 30, 2014, 22:23:47 | #44
Hala devam eden var mı bende yeni başladım


posté February 17, 2014, 12:23:45 | #45
Ben de oyunu Dofus'dan buldum. Dofus'u da Melanie Christin'den buldum. Neyse konuya gelelim, ben yazılanları hiç anlaamıyorum yani şöyle, görev yok galiba oyunda ve başka haritalara gidemiyorum. Oyunu güzel güzel anlatan, amacımızın ne olduğunu gösteren Türkçe bir rehber var mı?